Pages

mardi 2 novembre 2010

Quickie



Hello !

23 000 choses à faire aujourd'hui.

Pas le temps. Petit look rapide.

Besoin urgent de couleurs sur ce blog. A repéré pantalon rose pétant chez American Apparel.

Mine soon !

See U !






This Outfit :
Blazer : chiné/thrifted
Pull/sweater : Lacoste de l'Homme
Boots : vintage
Shorts : H&M
Sac/bag : vintage

20 commentaires:

  1. J'adore ce look ! Les chaussures et les collants sont vraiment parfaits !!

    http://www.elzasokolovski.blogspot.com/

    RépondreSupprimer
  2. wooooow you are gorgeous and this outfit is the bomb! I love those tights!

    if you have some spare time, please drop by my blog :)
    http://stylingdutchman.blogspot.com/

    RépondreSupprimer
  3. sympa de piquer le pull à ton chéri je devrais lui en piquer moi aussi il en as des lacoste alala je sens qu'il va pas etre content haha bisous

    RépondreSupprimer
  4. Yeah, you used some colours in here! But you know what, is your style and fits you great! So if you're fealling like wearing beige or pants or manly shirts I would still love your blog!:P

    RépondreSupprimer
  5. comme d'hab look impec et comme d'hab les pieces que je préfère sont hors de ma portée car adroitement chinées!!! ces boots et cette veste sont tout simplement à tomber!

    bises

    RépondreSupprimer
  6. this outfit is genius . extremely envious as everything you have on is in my 'to purchase' list .

    the tweed jacket is gorgeous .

    betsie

    RépondreSupprimer
  7. oh, i love the lace tights! and how you combined all different styles: plaid blazer, polka-dot skirt, lace tights - they look so good together! xxx

    RépondreSupprimer
  8. or even polka-dot shorts, doh! :p

    RépondreSupprimer
  9. I love your blazer and polka dot shorts! I'm a little inspired!

    RépondreSupprimer
  10. You look fantastic! Those boots are such a lovely colour.

    RépondreSupprimer
  11. C'est joli ces couleurs, j'aime particulièrement la couleur des chaussures. Et les collants, je les adore !
    http://selenite.weebly.com/

    RépondreSupprimer
  12. do you edit your photos? theyre gorgeous, tres jolis!

    RépondreSupprimer
  13. Ah, quelle tenue! J'adore le blazer, le short, l'association... <3

    bisous *

    RépondreSupprimer
  14. I like it very much! I also like the way you use jeans in your outfits, it's really smart :).

    xx
    Sarah
    http://lafilledejoujouelle.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  15. Amazing outfit, love it!
    The blazer is perfect!
    check out our fashion illustrations at http://www.illustrated-moodboard.com/ :)

    RépondreSupprimer